O nas
Sklep
Umowy i licencje
Pomoc
19 czerwca 2012
Współpraca Artivia.pl z Agencją Visibility
Z początkiem czerwca 2012 roku internetowa agencja prasowa Artivia.pl
podjęła współpracę z Visibility - agencją marketingu internetowego SEM
i SEO. W ramach nawiązanej współpracy Artivia.pl dostarcza wysokiej
jakości artykuły oraz materiały redakcyjne poświęcone głównie tematyce
finansowej i branży budowlanej.
W ostatnim kwartale wiele znanych witryn zostało ukaranych za
wątpliwej jakości odnośniki przekierowujące do innych serwisów. Kary
były na tyle dotkliwe, że zanotowały one znaczny spadek liczby
odwiedzin, a co za tym idzie, straciły przychód. W związku z takimi
posunięciami ze strony Google, stało się jasne, że kampanie SEO
powinny być planowane i realizowane z większą rozwagą, nastawione
bardziej na jakość, a nie ilość. Dlatego klienci agencji
marketingowych stawiają nie tylko na wynik, ale też bezpieczeństwo,
czyli poziom przeprowadzanych kampanii. Poprawa jakości usług w tym
zakresie jest możliwa wyłącznie dzięki współpracy z rzetelnymi
serwisami oraz publikowaniem w nich artykułów wartościowych i na
wysokim poziomie merytorycznym. Od czasu nawiązania współpracy z
Artivia.pl wszelkie działania w zakresie dostarczania treści stały się
proste i jeszcze bardziej efektywne - podsumowuje Marcin Prokopiuk,
dyrektor zarządzający Visibility.
Dzięki nawiązaniu współpracy z Visibility możemy zwiększać swoje
kompetencje w zakresie kooperacji z agencją marketingu internetowego.
Mamy nadzieję, że Agencje SEO coraz częściej będą wykorzystywać w
swoich działaniach treści dobre jakościowo - dodała Sylwia Stwora,
redaktor naczelny redakcji Artivia.pl.
Wróc do centrum prasowego